Bankowość elektroniczna plusbankt24 to łatwy i bezpieczny dostęp do rachunków przez Internet, telefon i telefon komórkowy możliwy 7 dni w tygodniu przez 24h/dobę.

KORZYŚCI:
  • CAŁODOBOWY DOSTĘP DO KONTA z dowolnego miejsca
  • WYGODA I OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
  • BEZPIECZEŃSTWO ORAZ POUFNOŚĆ DANYCH
  • TANIE PRZELEWY
  • STAŁY I PEWNY KONTAKT Z BANKIEM
płacę z plus bank
Więcej
Doładowania telefonów pre-paid
Więcej
Bankowość Mobilna
Więcej
certyfikaty
Więcej
invoobill
Więcej
POLECENIE ZAPŁATY
Więcej
INTERNET

Konto przez Internet jest usługą stworzoną dla osób aktywnych, ceniących sobie czas, wygodę i bezpieczeństwo. Przez Internet możesz zarządzać swoimi finansami 24 godziny na dobę niezależnie od miejsca, w którym jesteś.

DOSTĘP DO KONTA W KANALE INTERNET UMOŻLIWIA MIĘDZY INNYMI: 
  • kontrolę salda i dostępnych środków
  • wyświetlenie listy blokad
  • podgląd historii operacji
  • pobranie wyciągów
  • zlecenie przelewów (w tym ZUS i US)
  • skorzystanie z usługi Płacę z PLUS BANK
  • zlecenie przelewów SORBNET
  • utworzenie zleceń stałych
  • zakładanie lokat
  • doładowanie telefonu (jednorazowe lub cykliczne)
  • podgląd historii operacji wykonanych kartami debetowymi i kredytowymi
  • uruchomienie kredytu ratalnego i spłata karty kredytowej
  • uzyskanie informacji o kredytach
  • spłatę wybranych kredytów
  • import przelewów zapisanych w pliku
  • aktywację usługi powiadomień wysyłanych SMsem lub na adres e-mail

BEZPIECZEŃSTWO:
  • transmisja danych szyfrowana jest za pomocą technologii zapewniającej najwyższe bezpieczeństwo
  • strona posiada certyfikat bezpieczeństwa firmy Norton SECURED Powered by VeriSign
  • każde logowanie wymaga prawidłowego wprowadzenia indywidualnego identyfikatora i hasła.
  • istnieje możliwość dodatkowej autoryzacji logowania jednorazowym kodem SMS
  • zlecenie transakcji jest autoryzowane bezpiecznym i wygodnym, jednorazowym kodem SMS

PORADNIKI:
Zapoznaj się z instrukcją obsługi plusbank24 w kanale Internet – Bezpieczeństwo, Rachunki, Płatności
Zapoznaj się z instrukcją obsługi plusbank24 w kanale Internet – Opis pozostałych funkcjonalności
Szablony plików importu przelewów dla plusbank24
SMS

Plusbank24 w kanale SMS został stworzony dla posiadaczy telefonów komórkowych we wszystkich sieciach na terenie Polski. Wysyłając do banku SMS-a zawierającego odpowiednią komendę, w odpowiedzi otrzymujesz żądaną informację. Możesz też  zlecić wykonanie przelewu na rachunek zdefiniowanego odbiorcy.

DOSTĘP DO KONTA W KANALE SMS UMOŻLIWIA:
  • kontrolę salda i dostępnych środków
  • podgląd historii operacji
  • zlecenie przelewu do zdefiniowanego odbiorcy
  • uzyskanie informacji o posiadanych lokatach

W CELU UZYSKANIA INFORMACJI Z BANKU LUB ZLECENIA PRZELEWU WYŚLIJ POD NUMER 609 767 767 SMS O TREŚCI:
  • Aby uzyskać informacje o rachunkach
Identyfikator#hasło#1
  • Aby sprawdzić saldo na rachunku  
Identyfikator#hasło#2#numer rachunku
 
  • Aby uzyskać szczegółowe informacje o rachunku
Identyfikator#hasło#3#numer rachunku
  • Aby uzyskać historię transakcji na rachunku 
Identyfikator#hasło#4#numer rachunku#liczba transakcji
 
  • Aby uzyskać informacje o odbiorcach zdefiniowanych
Identyfikator#hasło#5#numer rachunku
 
  • Aby zlecić przelew do odbiorcy zdefiniowanego 
Identyfikator#hasło#6#numer rachunku nadawcy#numer odbiorcy w kanale SMS#kwota#data
 
  • Aby uzyskać informacje o lokatach
Identyfikator#hasło#7
 
  • Aby uzyskać pomoc 
Identyfikator#hasło#?
 
  • Aby uzyskać pomoc dotyczącą wybranej komendy 
Identyfikator#hasło#?#numer komendy


BEZPIECZEŃSTWO:
  • w każdym zapytaniu wymagane jest poprawne wprowadzenie indywidualnego identyfikatora i hasła Telefon/SMS
  • realizowane są wyłącznie zapytania wysyłane z numeru telefonu zarejestrowanego w systemie Banku.

PORADNIK:
Zapoznaj się z Instrukcją obsługi plusbank24 w kanale SMS 
 
telefon

Plusbank24 umożliwia korzystanie z Oddziału Telefonicznego na dwa sposoby:
  • Przez połączenie z IVR – automatycznym systemem głosowym
  • Przez telefoniczny kontakt  z Opiekunem Klienta
Usługa dostępna jest pod numerem 0 801 66 77 88 dla telefonów stacjonarnych i numerem +48 618 461 461 dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych lub z zagranicy. Z automatycznego systemu głosowego IVR można korzystać z telefonu, w którym zostało ustawione tonowe wybieranie numeru.

DOSTĘP DO KONTA W KANALE IVR UMOŻLIWIA:
  • kontrolę salda i dostępnych środków
  • podgląd historii operacji
  • zlecenie przelewu do zdefiniowanego odbiorcy
  • uzyskanie informacji o posiadanych lokatach

DOSTĘP DO KONTA PO POŁĄCZENIU Z OPIEKUNEM KLIENTA UMOZLIWIA SKORZYSTANIE Z PEŁNEJ FUNKCJONALNOŚCI DOSTĘPNEJ W KANALE INTERNET ORAZ:
  • wygenerowanie nowego loginu
  • wygenerowanie nowego hasła do kanału Internet
  • wygenerowanie nowego hasła do kanału SMS/Telefon
  • zmianę statusu Użytkownika Klienta
  • zmianę statusu hasła
  • zmianę statusu metody autoryzacji
  • zmianę rachunku domyślnego do przelewu
  • zmianę rachunku domyślnego do prowizji
  • zmianę limitu pojedynczej transakcji/limitu dziennych transakcji

BEZPIECZEŃSTWO:
  • każda dyspozycja wymaga poprawnego wprowadzenia indywidualnego identyfikatora i hasła
  • warunkiem złożenia dyspozycji realizowanych przez Opiekuna Klienta jest poprawna identyfikacja hasłem Telefon/SMS i autoryzacja hasłem pytanie-odpowiedź
  • wszystkie dyspozycje w ramach połączeń z numerem 0801 66 77 88 są rejestrowane
Jeśli chcesz uruchomić bankowość elektroniczną