Centrum Obsługi Klienta
Z Centrum Obsługi Klienta możesz się kontaktować od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 - 21.00.
                                                         (koszt według taryfy operatora)
 
Możesz do nas napisać E-MAIL POPRZEZ FORMULARZ KONTAKTOWY, a także ZOSTAWIĆ SWÓJ NUMER TELEFONU.
plus bank s.a.
ul. Aleja Stanów Zjednoczonych 61a,
04-028 Warszawa 


KRS nr 0000096937, Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy 
NIP 781-00-14-345, REGON 630520298 

Kapitał zakładowy wynosi 281 881 616,58 złotych, został w całości opłacony.
W przypadku utraty karty wydanej przez PLUS BANK S.A. (zagubienie, kradzież)  lub nieuprawnionego użycia/dostępu do karty należy niezwłocznie dokonać jej zastrzeżenia:
  1. telefonicznie (zgłoszenia można dokonywać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu) pod numerem:
    • + 48 (61) 856 52 64 (centrum autoryzacyjno-rozliczeniowe) dedykowane do zastrzegania kart) lub
    • + 48 828 828 828 (ogólnopolski telefon alarmowy Związku Banków Polskich) lub
  2. osobiście w Oddziale Banku.