Dostęp do konta przez Internet lub telefon to wygodne zarządzanie środkami finansowymi Twojej firmy.

KORZYŚCI:

  • CAŁODOBOWY DOSTĘP DO KONTA z dowolnego miejsca
  • WYGODA I OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
  • BEZPIECZEŃSTWO ORAZ POUFNOŚĆ DANYCH
  • TANIE PRZELEWY
  • STAŁY I PEWNY KONTAKT Z BANKIEM
płacę z plus bank
Więcej
Doładowania telefonów pre-paid
Więcej
Bankowość MOBILNA
Więcej
certyfikaty
Więcej
wielopodpis
Więcej
polecenie zapłaty
Więcej
INTERNET

Serwis plusbank24 w kanale Internet stworzony jest dla ludzi biznesu mających swobodny dostęp do Internetu. Dzięki usłudze możesz zarządzać finansami Twojej firmy przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na ziemi.

Cenisz sobie czas, wygodę oraz bezpieczeństwo? 
plusbank24 jest przeznaczone właśnie dla Ciebie

DOSTĘP DO KONTA W KANALE INTERNET UMOZLIWIA MIĘDZY INNYMI:
  • kontrolę salda i dostępnych środków
  • wyświetlenie listy blokad
  • wyświetlenie historii sald na rachunkach
  • podgląd historii operacji
  • pobranie wyciągów
  • zlecenie przelewów w PLN (w tym ZUS i US)
  • zlecanie przelewów w walutach obcych (również z wynegocjowanym kursem)
  • skorzystanie z usługi Płacę z PLUS BANK
  • zlecenie przelewów SORBNET
  • skorzystanie z usługi MASOWE PRZELEWY WYCHODZĄCE
  • utworzenie zleceń stałych
  • zakładanie lokat
  • DOŁADOWANIE TELEFONU (JEDNORAZOWE LUB CYKLICZNE)
  • uzyskanie informacji o kredytach
  • podgląd historii operacji wykonanych karetą debetową
  • import przelewów zapisanych w pliku
  • polecenie zapłaty
  • aktywację usługi powiadomień wysyłanych SMSem lub na adres e-mail
  • możliwość zdefiniowania wieloosobowej autoryzacji (wielopodpisu) do rachunku
Zapoznaj się z instrukcją obsługi plusbank24 w kanale Internet – Bezpieczeństwo, Rachunki, Płatności
Zapoznaj się z instrukcją obsługi plusbank24 w kanale Internet – Opis pozostałych funkcjonalności
Szablony plików importu przelewów dla plusbank24
Home Banking

P@RTNER24 – HOME BANKING jest nowoczesnym, bezpiecznym i wygodnym systemem bankowości elektronicznej, który pomaga zwiększyć efektywność zarządzania środkami finansowymi.

DOSTĘP DO KONTA PRZEZ INTERNET UMOŻLIWIA:

  • szybkie i wygodne uzyskiwanie aktualnych informacji o posiadanych środkach i operacjach na rachunkach
  • dokonywanie krajowych zleceń płatniczych, w tym płatności skarbowych, ZUS i poleceń przelewu – zarówno z bieżącą, jak i przyszłą datą realizacji
  • bieżące uzyskiwanie aktualnych informacji o statusach realizowanych zleceń
  • tworzenie grup odbiorców
  • zakładanie/zrywanie lokat
  • import/eksport danych między systemem finansowo-ksiegowym a systemem Home Banking
  • autoryzację zleceń przy użyciu wielopodpisu

BEZPIECZEŃSTWO:

  • P@rtner24 korzysta z najnowocześniejszych osiągnięć informatyki w dziedzinie bezpieczeństwa, gwarantują to zarówno rozwiązania sprzętowe, jak również zaawansowane rozwiązania programowe
  • cała transmisja danych w kanale internetowym szyfrowana jest za pomocą technologi zapewniającej obecnie najwyższe bezpieczeństwo - Protokół SSL (Secure Sockets Layer), a każda transakcja zabezpieczona i sygnowana jest podpisem elektronicznym - Klienta. Zastosowane w systemie rozwiązania szyfrowe gwarantują całkowite bezpieczeństwo i poufność dokonywanych operacji finansowych
  • dostęp do rachunku chroniony jest elektronicznymi podpisami osób uprawnionych (klucz elektroniczny RSA)
  • klucz elektroniczny RSA może być przechowywany na dowolnym nośniku, w tym na karcie chipowej zabezpieczonej dodatkowo PIN-em

Zapoznaj się z Regulaminem korzystania z Partner 24 Home Banking
Zapoznaj się z Instrukcją obsługi aplikacji VideoTEL Corporate Banking
telefon

IBNET24 UMOŻLIWIA KORZYSTANIE Z ODDZIAŁU TELEFONICZNEGI NA DWA SPOSOBY:
  • ZA POMOCA POŁĄCZENIA IVR – automatycznym systemem głosowym
  • Przez TELEFONICZNY KONTAKT Z OPIEKUNEM
Usługa dostępna jest pod numerem 0 801 66 77 88 dla telefonów stacjonarnych i numerem +48 618 461 461 dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych lub z zagranicy. Z automatycznego systemu głosowego IVR można korzystać z telefonu, w którym zostało ustawione tonowe wybieranie numeru.
Dostęp do konta w kanale IVR umożliwia między innymi:
  • kontrolę salda i dostępnych środków
  • podgląd historii operacji
  • zlecenie przelewu do zdefiniowanego odbiorcy
  • uzyskanie informacji o posiadanych lokatach

DOSTĘP DO KONTA PO POŁĄCZENIU Z OPIEKUNEM KLIENTA UMOŻLIWIA SKORZYSTANIE Z PEŁNEJ FUNKCJONALNOŚCI DOSTĘPNEJ W KANALE INTERNET ORAZ: 
  • wygenerowanie nowego loginu
  • wygenerowanie nowego hasła do kanału Internet
  • wygenerowanie nowego hasła do kanału SMS/Telefon
  • zmianę statusu Użytkownika Klienta
  • zmianę statusu hasła
  • zmianę statusu metody autoryzacji
  • zmianę rachunku domyślnego do przelewu
  • zmianę rachunku domyślnego do prowizji
  • zmianę limitu pojedynczej transakcji/limitu dziennych transakcji

BEZPIECZEŃSTWO:
  • każda dyspozycja wymaga poprawnego wprowadzenia indywidualnego identyfikatora i hasła
  • warunkiem złożenia dyspozycji realizowanych przez Opiekuna Klienta jest poprawna identyfikacja hasłem Telefon/SMS i autoryzacja hasłem pytanie-odpowiedź
  • wszystkie dyspozycje w ramach połączeń z numerem 0801 66 77 88 są rejestrowane
Jeśli chcesz uruchomić bankowość elektroniczną