Być może dane w serwisie iPlus nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w serwisie iPlus nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z Plusem.
Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z
nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego.
Uwaga! Niezbędne jest wpisanie numeru identyfikacyjnego transakcji, który znajdziesz w
historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej oraz adresu email
– tego samego, który był podany przy płatności.
W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności logując się do serwisu iPlus. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Plus Bank S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności - nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w serwisie iPlus są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status widoczny w serwisie iPlus się nie zmieni - skontaktuj się z Plusem żeby wyjaśnić sprawę.
Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Ten email informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana,
powinieneś otrzymać od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.
Dodatkowo, upewnij się, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego.
Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas
przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy. Wówczas czynność płatności
należy rozpocząć od nowa
Uwaga: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Plus Bank S.A. - sprawdź również
folder SPAM.
Wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online.
Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. "Rozpoczęcie transakcji"
oznacza, że płatność została zlecona, a "zarejestrowanie wpłaty", że środki dotarły do
odbiorcy.
Samo "rozpoczęcie transakcji" nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i
przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie
zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie
zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do
banku i potwierdzenie operacji kodem sms).
Możesz dokończyć transakcję jeżeli w mailu o rozpoczęciu otrzymałeś link do kontynuacji. W
sytuacji, gdy w wiadomości nie ma linku do płatności, a chcesz opłacić transakcję,
rozwiązaniem może okazać się rozpoczęcie zapłaty od nowa lub bezpośredni kontakt z
dostawcą.
Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś
pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek.
Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z
Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.
W przypadku płatności za pośrednictwem Plus Bank S.A., transakcja jest realizowana
maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu przez nas środków od
nadawcy przelewu.
Natomiast za aktualizację danych w serwisie iPlus odpowiada już sam dostawca. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeśli po upływie 48 h w serwisie iPlus nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z dostawcą.
Być może dane w serwisie iPolsat Box nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w serwisie iPolsat Box nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z Cyfrowym Polsatem S.A.
Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z
naszym Centrum Pomocy za pośrednictwem formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby
uzupełnić numer identyfikacyjny transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po
zalogowaniu do bankowości internetowej oraz adresu email – tego samego, który był podany
przy płatności.
Wystarczy sprawdzić status płatności logując się do serwisu iPolsat Box. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Plus Bank S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności - nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni widoczny status się nie zmieni - skontaktuj się z Cyfrowym Polsatem S.A. żeby wyjaśnić sprawę.
Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Pierwszy e-mail informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana otrzymasz od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.
Warto upewnić się też, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego. Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy.
Ważna informacja: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Plus Bank S.A - sprawdź również folder SPAM.
Wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online. Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. “Rozpoczęcie transakcji” oznacza, że płatność została zlecona, a “zarejestrowanie wpłaty”, że środki dotarły do odbiorcy.
Samo “rozpoczęcie transakcji” nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do banku i potwierdzenie operacji kodem sms).
Możesz dokończyć transakcję jeżeli w mailu o rozpoczęciu otrzymałeś link do kontynuacji. W sytuacji, gdy w wiadomości nie ma linku do płatności, a chcesz opłacić transakcję, rozwiązaniem może okazać się rozpoczęcie zapłaty od nowa lub bezpośredni kontakt z dostawcą.
Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek. Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.
W przypadku płatności za pośrednictwem Plus Bank S.A., transakcja jest realizowana maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu przez nas środków od nadawcy przelewu.
Natomiast za aktualizację danych w serwisie iPolsat Box odpowiada już sam dostawca. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeśli po upływie 48 h w serwisie iPolsat Box nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z dostawcą.
Być może dane w serwisie Premium Mobile nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w serwisie Premium Mobile nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z Premium Mobile.
Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z
nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego.
Uwaga! Niezbędne jest wpisanie numeru identyfikacyjnego transakcji, który znajdziesz w
historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej oraz adresu email
– tego samego, który był podany przy płatności.
W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności w aplikacji Premium Mobile (Google Play https://premiummobile.pl/android; App Store https://premiummobile.pl/ios) lub na https://klient.premiummobile.pl. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Plus Bank S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności – nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w aplikacji oraz na koncie klienta są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status płatności się nie zmieni – skontaktuj się z Premium Mobile, aby wyjaśnić sprawę.
Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Ten email informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana,
powinieneś otrzymać od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.
Dodatkowo, upewnij się, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego.
Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas
przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy. Wówczas czynność płatności
należy rozpocząć od nowa
Uwaga: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Plus Bank S.A. - sprawdź również
folder SPAM.
Wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online.
Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. "Rozpoczęcie transakcji"
oznacza, że płatność została zlecona, a "zarejestrowanie wpłaty", że środki dotarły do
odbiorcy.
Samo "rozpoczęcie transakcji" nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i
przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie
zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie
zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do
banku i potwierdzenie operacji kodem sms).
Możesz dokończyć transakcję jeżeli w mailu o rozpoczęciu otrzymałeś link do kontynuacji. W
sytuacji, gdy w wiadomości nie ma linku do płatności, a chcesz opłacić transakcję,
rozwiązaniem może okazać się rozpoczęcie zapłaty od nowa lub bezpośredni kontakt z
dostawcą.
Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś
pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek.
Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z
Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.
W przypadku płatności za pośrednictwem Plus Bank S.A., transakcja jest realizowana
maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu przez nas środków od
nadawcy przelewu.
Natomiast za aktualizację danych w serwisie Premium Mobile odpowiada już sam dostawca. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeśli po upływie 48 h w serwisie Premium Mobile nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z dostawcą.
Być może dane w serwisie Netia Online nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w serwisie Netia Online nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z Netia.
Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego.
Uwaga! Niezbędne jest wpisanie numeru identyfikacyjnego transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej oraz adresu email – tego samego, który był podany przy płatności.
W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności w aplikacji Netia Online.
Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Plus Bank S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności – nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w aplikacji oraz na koncie klienta są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status płatności się nie zmieni – skontaktuj się z Netia, aby wyjaśnić sprawę.
Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Pierwszy e-mail informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana otrzymasz od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.
Warto upewnić się też, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego. Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy.
Ważna informacja: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Plus Bank S.A - sprawdź również folder SPAM.
Wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online. Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. "Rozpoczęcie transakcji" oznacza, że płatność została zlecona, a "zarejestrowanie wpłaty", że środki dotarły do odbiorcy.
Samo "rozpoczęcie transakcji" nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do banku i potwierdzenie operacji kodem sms).
Możesz dokończyć transakcję jeżeli w mailu o rozpoczęciu otrzymałeś link do kontynuacji. W sytuacji, gdy w wiadomości nie ma linku do płatności, a chcesz opłacić transakcję, rozwiązaniem może okazać się rozpoczęcie zapłaty od nowa lub bezpośredni kontakt z dostawcą.
Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek. Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.
W przypadku płatności za pośrednictwem Plus Bank S.A., transakcja jest realizowana maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu przez nas środków od nadawcy przelewu.
Natomiast za aktualizację danych w serwisie Netia Online odpowiada już sam dostawca. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeśli po upływie 48 h w serwisie Netia Online nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z dostawcą.