Karta Kredytowa

1. Informacja o pierwszym logowaniu

Na stronie plusbank24.pl w pole Podaj Identyfikator/Alias wpisz swój login, który otrzymałeś z Banku. Login otrzymałeś SMSem, którego nadawcą jest plusbank24
​​
Po wpisaniu Identyfikatora kliknij Dalej, a następnie w pole Podaj hasło wpisz hasło, które również otrzymałeś SMSem. Uwaga! Login i hasło przesyłane są w dwóch oddzielnych wiadomościach.
 
 
Po wpisaniu hasła kliknij Dalej, a następnie wprowadź własne hasło. W pole Wprowadź obecne hasło należy wpisać całe hasło z SMSa (wszystkie znaki).
W pole Nowe hasło i Potwierdź hasło należy wpisać takie samo hasło. Nowe hasło powinno składać się z:
min 10 i max. 30 znaków
musi zawierać co najmniej 1 mała literę
musi zawierać co najmniej 1 wielką literę
musi zawierać co najmniej 1 cyfrę
nie może mieć więcej niż 2 jednakowych znaków pod rząd
nie może zawierać Twojego Identyfikatora i nie może zawierać się w Twoim Identyfikatorze
Po wpisaniu własnego hasła kliknij Dalej, a następnie kliknij na Wyślij SMS
Po otrzymaniu SMSa z hasłem wpisz je w odpowiednie pole i Zatwierdź.
To już wszystko. Logując się do swojego konta, następnym razem używasz już własnego hasła.
Po pierwszym logowaniu możesz ustawić swoją własną nazwę użytkownika do logowania w bankowości (alias). Sprawdź tutaj jak go ustawić. 

2. Sprawdź jak aktywować swoją kartę

TWOJA NOWA KARTA

Numer PIN zostanie dostarczony oddzielną przesyłką.
Aktywacji karty możesz dokonać:
  • w aplikacji mobilnej plusbank24*,
  • w bankowości elektronicznej plusbank24.pl,
  • kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta,
  • Oddziale Banku.
Pierwsza transakcja kartą musi zostać potwierdzona numerem PIN. Wcześniej nie będzie możliwe dokonanie transakcji zbliżeniowej oraz internetowej.

AKTYWUJ KARTĘ KREDYTOWĄ. SPRAWDŹ JAKIE TO PROSTE.

TWOJA WZNOWIONA KARTA LUB DUPLIKAT KARTY
Numer PIN pozostaje bez zmian.
Kartę aktywujesz, dokonując pierwszej transakcji z użyciem numeru PIN w sklepie lub bankomacie.
Do czasu aktywacji Karty nie będzie możliwe dokonanie transakcji zbliżeniowej oraz internetowej.


Gdzie można użyć kartę?

 

3. KARTA ZA 0 zł

Wszyscy posiadacze Karty Kredytowej, którzy w danym cyklu rozliczeniowym dokonają Kartą Kredytową transakcji bezgotówkowych na kwotę minimum 1500 zł (dla karty Classic) lub minimum 3000 zł (dla karty Gold) nie ponoszą miesięcznych kosztów jej utrzymania. 

4. Okres bezodsetkowy nawet do 52 dni

Kupuj teraz i spłacaj później! Okres bezodsetkowy dla karty kredytowej to do 52 dni. Spłać swoje zadłużenie w okresie rozliczeniowym i nie płac odsetek.

Bank nalicza odsetki wyłącznie, gdy Klient nie spłaci całości zadłużenia w okresie bezodsetkowym (dot. transakcji bezgotówkowych) lub w przypadku realizacji transakcji gotówkowych (tj. wypłata z bankomatu lub przelew z rachunku karty).

5. Płać kartą w Internecie


 
Wartość transakcji zliczana jest do promocji Bonus Plus.

6. Bonus Plus dla umów o Kartę Kredytową zawartych od 10.10.2017 r. do 26.12.2018r.

Szczegółowe informacje o ofercie oraz progach uprawniających do skorzystania z promocji znajdziesz w regulaminie Bonus Plus 2 w Programie smartDom (umowy zawarte od 10.10.2017 r. do 26.12.2018r.) umieszczonym na: plus.pl, cyfrowypolsat.pl, plusbank.pl

Szczegóły oferty dostępne są w 
Regulaminie Promocji Bonus Plus 2

7. Bonus Plus dla umów o Kartę Kredytową zawartych od 1.03.2017r. do 9.10.2017 r.

Sprawdź ile zaoszczędzisz na swoich rachunkach!*!*

 


Swój Bonus możesz powiększyć korzystając z oferty kredytu gotówkowego
Szczegółowe informacje o ofercie oraz progach uprawniających do skorzystania z promocji znajdziesz w regulaminie „Bonus Plus w Programie smartDOM” (umowy zawarte do 9.10.2017 r.) umieszczonym na: plus.pl, cyfrowypolsat.pl, plusbank.pl

** Obowiązuje od 1 kwietnia 2017 r.
Szczegóły oferty dostępne są w Regulaminie promocji Bonus Plus

 

8. Bonus Plus dla umów o Kartę Kredytową zawartych do 28.02.2017r.

Posiadacze karty kredytowej płacąc za zakupy swoją kartą, mogą obniżać swoje faktury w Plusie lub Cyfrowym Polsacie.
Aby otrzymać Bonus Plus wystarczy korzystać aktywnie z karty kredytowej.
*Dotyczy klientów, którzy zawarli nową lub przedłużyli dotychczasową umowę z Polkomtel lub Cyfrowym Polsatem od 1 kwietnia 2017r.
** Dotyczy klientów, którzy zawarli nową lub przedłużyli dotychczasową umowę z Polkomtel lub Cyfrowym Polsatem od 1 marca 2016 r. do 31 marca 2017r.

Szczegóły oferty dostępne są w Regulaminie promocji Bonus Plus.

 

9. Sprawdź kiedy naliczymy Ci Twój Bonus Plus

10. Spłacaj całość lub część swojego zadłużenia w ratach

Spłatę swojego zadłużenia możesz rozłożyć na raty. Umożliwi Ci to usługa „Plan Spłat - wygodna rata", dzięki której masz możliwość spłaty części lub całości zadłużenia z Twojej Karty Kredytowej w wygodnym dla Ciebie okresie, bo sam ustalasz ilość rat. 

Usługę „Plan spłat” aktywujesz:

11. Spłacaj swoje zadłużenie szybko i wygodnie

Czy wiesz, że posiadając Konto Plus możesz łatwo, szybko i wygodnie spłacać zadłużenie powstałe na rachunku Twojej Karty Kredytowej?
Wystarczy:
  • bezpłatny przelew z Konta PLUS na rachunek Twojej Karty Kredytowej, ​lub
  • ustawienie automatycznej spłaty kwoty minimalnej. Możesz ją zlecić w jednym z Oddziałów Banku lub dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta pod numer 618461461 lub 801 44 55 66.  Dzięki tej usłudze nie musisz już pamiętać o terminie spłaty swojego zadłużenia.

12. Płać kartą szybko, prosto i wygodnie

Płać kartą zbliżeniowo. To wygodna, szybka i bezpieczna alternatywa dla gotówki i nowy sposób zapłaty za codzienne zakupy o niskiej wartości (od 20.03.20 r. do 100 złotych). Sama płatność trwa krócej niż sekundę, a cała transakcja zaledwie kilka sekund - szybko, prosto i wygodnie. Zwracamy uwagę, że do nowych kwot limitów muszą zostać dostosowane również terminale płatnicze. W przypadku, gdy terminal płatniczy nie będzie gotowy (zaktualizowany), transakcja będzie zrealizowana wg dotychczasowych zasad. Bank nie ma wpływu na realizację tego działania.

 
Przy płatności zbliżeniowej nie ma potrzeby podawania Karty sprzedawcy, przeciągania jej przez czytnik, wprowadzania kodu PIN czy składania podpisu na wydruku. Wystarczy jedynie zbliżyć kartę do specjalnego „zbliżeniowego" czytnika.


13. Bank w Twoim telefonie …

Teraz dzięki aplikacji mobilnej plusbank24 cały Bank możesz mieć w swoim telefonie. 
Jeżeli nie masz jeszcze aplikacji mobilnej plusbank24 pobierz ją ze sklepu właściwego dla danego systemu operacyjnego:
Już dzisiaj przez bankowość mobilną możesz m.in:
  • sprawdzić saldo zadłużenia oraz historię transakcji,
  • zrobić dowolny przelew,
  • rozłożyć zadłużenie na raty,
  • sprawdzić kursy walut,
  • tylko użytkownicy aplikacji mobilnej mogą założyć przez nią wyżej oprocentowane Lokaty mobilne.

Więcej informacji na temat funkcjonalności aplikacji oraz sposobu jej instalacji znajdziesz tutaj.

14. … i komputerze

Jeżeli wolisz korzystać z dostępu do swojego rachunku Karty Kredytowej przez Internet, wejdź na stronę plusbank24.pl i zaloguj się.
Dane do logowania do bankowości internetowej otrzymałeś od nas SMSem na numer kontaktowy. Jeżeli nie pamiętasz swojego loginu lub hasła kliknij tutaj.

Dostęp do konta w kanale internet umożliwia między innymi: 
  • wykonanie przelewu z rachunku Karty Kredytowej (krajowego lub ekspresowego w systemie Sorbnet),
  • szybkie sprawdzenie aktualnego stanu zadłużenia,
  • przeglądanie historii  wykonanych transakcji,
  • skorzystanie z kredytu ratalnego tj. rozłożenie wybranych transakcji na raty z obniżonym oprocentowaniem,
  • weryfikację kwoty minimalnej wymaganej do spłacenia w danym okresie rozliczeniowym,
  • łatwą spłatę zadłużenia powstałego na rachunku Karty Kredytowej, jeżeli jesteś posiadaczem Konta osobistego w PlusBanku.

15. KONTROLUJ SWOJE TRANSAKCJE


Usługę powiadomień zamówisz:
  • przez bankowość internetową plusbank24.pl wybierając Menu Ustawienia-> Ustawienia powiadomień,
  • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta pod numer 618 461 461 lub 801 44 55 66 
  • odwiedzając najbliższy Oddział Partnerski. 

​Opłata za usługę zgodna z Taryfą Opłat i Prowizji
 

Sprawdź nasze
inne produkty
X
Drogi użytkowniku
Na stronie internetowej PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, pliki cookies (ciasteczka) używane są w celu zarządzania danymi użytkowników, uwierzytelnianiem, nawigacją oraz innymi funkcjami niezbędnymi do prawidłowego jej funkcjonowania, opisanymi szczegółowo w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych PLUS BANK S.A. W programie służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej np. Firefox, Chrome, Internet Explorer lub innej) w dowolnym momencie można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym wyłączyć obsługę plików cookies. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji Serwisu.

Użytkownik, który jedynie przegląda Serwis i zapoznaje się z treściami ogólnodostępnymi, nie musi informować nas o swojej tożsamości. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że za dane osobowe mogą zostać uznane także dane zawarte w plikach cookies, jeśli możliwe jest ich pośrednie lub bezpośrednie powiązanie z osobą fizyczną. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie może mieć miejsce w związku z korzystaniem przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie (np. w celu skorzystania z formularza kontaktowego, złożeniem wniosku dotyczącego produktu bankowego, wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych gdy nie jesteś Klientem Banku itp.). Podanie danych osobowych jest również niezbędne do korzystania z konta w bankowości elektronicznej. Informujemy, że nie jest możliwe anonimowe korzystanie z usług, dostępnych w niepublicznej części Serwisu, związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej (dostęp do konta).
Przejdź do serwisu