POLECENIE ZAPŁATY

Polecenie Zapłaty to kolejna, wprowadzona w plusbank24 forma krajowych rozliczeń bezgotówkowych. 

< Bankowość elektroniczna

Polecenie zapłaty

Polecenie Zapłaty to połączenie wygody zlecenia stałego z elastycznością przelewu jednorazowego. 

Z tej formy płatności najlepiej skorzystać w celu uregulowania należności, których kwota co miesiąc jest inna np. opłaty za telefon, elektryczność lub gaz. Wystarczy, że płatność zostanie aktywowana raz, a rachunki będą płacić się automatycznie.


KORZYŚCI:

  • wygoda – nie musisz pamiętać o terminach realizacji przelewów za faktury i rachunki.
  • czas – wierzyciel dostarcza kwotę faktury do banku, a bank opłaca ją w twoim imieniu w wyznaczonym terminie.
  • kontrola nad wydatkami – wykonany przelew możesz odwołać w terminie 56 dni kalendarzowych od dnia dokonania obciążenia rachunku (konsumenci w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) lub 5 dni roboczych od dnia dokonania obciążenia rachunku bankowego (pozostali Płatnicy)
  • niższe rachunki za usługi Plus/Cyfrowy Polsat – korzystając z polecenia zapłaty możesz otrzymać dodatkowe 5 zł rabatu Bonus Plus – sprawdź szczegóły tutaj 


SPRAWDŹ JAK AKTYWOWAĆ POLECENIE ZAPŁATY W APLIKACJI MOBILNEJ:

Za usługi Cyfrowy Polsat

1. Zaloguj się do swojego konta przez aplikację plusbank24.    

 

2. Następnie z bocznego menu wybierz Przelewy

3. Kliknij w Polecenie Zapłaty

4. Na następnym ekranie kliknij „Nowa Zgoda”

 

5. Wybierz rachunek, z którego ma być realizowana płatność, a także wypełnij pola z danymi dłużnika (osoby na którą wystawiane są faktury) i wierzyciela (wystawca faktur) i kliknij Wykonaj
W danych wierzyciela należy wpisać:
Nazwa wierzyciela: Cyfrowy Polsat S.A.
Adres wierzyciela: ul. Łubinowa 4a
Kod i miejscowość wierzyciela: 03-878 Warszawa
NIP wierzyciela: 7961810732
Identyfikator płatności: numer karty z dekodera – najlepiej sprawdzić go wyjmując kartę z dekodera (w przypadku usług TV) lub numer MSISDN znajdujący się na umowie (usługa Internet)

 

6. Teraz sprawdź wprowadzone dane i jeśli się zgadzają kliknij Zatwierdź    
 
7. Gratulacje! Twoje zlecenie zostało przyjęte i będzie aktywne w ciągu 5 dni roboczych.

Za usługi Plus

1. Zaloguj się do swojego konta przez aplikację plusbank24.

2. Następnie wysuń menu boczne i wybierz Przelewy

3. Następnie kliknij w Polecenie Zapłaty

4. Na następnym ekranie kliknij „Nowa Zgoda”

 

5. Wybierz rachunek, z którego ma być realizowana płatność, a także wypełnij pola z danymi dłużnika (osoby na którą wystawiane są faktury) i wierzyciela (wystawca faktur) i kliknij Wykonaj
W danych wierzyciela należy wpisać:
Nazwa wierzyciela: Polkomtel sp. z o.o.
Adres wierzyciela: Konstruktorska 4
Kod i miejscowość wierzyciela: 02-673 Warszawa
NIP wierzyciela: 5271037727
Identyfikator płatności: numer Klienta, który na fakturze wystawianej przez Plus znajduje się pod danymi Nabywcy

 

 

6. Teraz sprawdź wprowadzone dane i jeśli się zgadzają kliknij Zatwierdź

7. Gratulacje! Twoje zlecenie zostało przyjęte i powinieneś zobaczyć informację, która to potwierdziła. Twoje zlecenie będzie aktywne w ciągu 5 dni roboczych.
.

Za usługi pozostałych usługodawców

1. Zaloguj się do swojego konta przez aplikację plusbank24.

2. Następnie wysuń menu boczne i wybierz Przelewy

 


 

3. Następnie kliknij w Polecenie Zapłaty


 

4. Na następnym ekranie kliknij „Nowa Zgoda”

 

5. Wybierz rachunek, z którego ma być realizowana płatność, a także wypełnij pola z danymi dłużnika (osoby na którą wystawiane są faktury) i wierzyciela (wystawca faktur) i kliknij Dalej

 

6. Teraz sprawdź wprowadzone dane i jeśli się zgadzają kliknij Zatwierdź

7. Gratulacje! Twoje zlecenie zostało przyjęte i powinieneś zobaczyć informację, która to potwierdziła. Twoje zlecenie będzie aktywne w ciągu 5 dni roboczych.

8. Po aktywowaniu usługi wejdź do menu Operacje poprzez plusbank24.pl, a następnie na Liście operacji znajdź Dodanie zgody na polecenie zapłaty. Pobierz, wydrukuj i podpisz formularz. Uzupełniony dokument należy wysłać teraz do wystawcy faktury, aby zaznaczył w swoich systemach formę płatności faktur jako polecenie zapłaty.

 


SPRAWDŹ JAK AKTYWOWAĆ POLECENIE ZAPŁATY W PB24:

Za usługi Cyfrowy Polsat

  1. Zaloguj się do swojego konta przez plusbank24.pl, następnie przejdź do menu Płatności i wybierz Polecenie zapłaty
  2. Wybierz opcję Nowa zgoda
  1. Wybierz rachunek, z którego ma być realizowana płatność, a także wypełnij pola z danymi dłużnika (osoby na którą wystawiane są faktury) i wierzyciela (wystawca faktur).

W danych wierzyciela należy wpisać:
Nazwa wierzyciela: Cyfrowy Polsat S.A.
Adres wierzyciela: ul. Łubinowa 4a
Kod i miejscowość wierzyciela: 03-878 Warszawa
NIP wierzyciela: 7961810732
Identyfikator płatności: numer karty z dekodera – najlepiej sprawdzić go wyjmując kartę z dekodera (w przypadku usług TV) lub ID Konta znajdujący się na umowie (usługa Internet)

Po wprowadzeniu danych należy kliknąć Dalej

  1. Na kolejnym ekranie należy wybrać Wyślij SMS, a następnie przepisać z wiadomości SMS kod autoryzacyjny i zatwierdzić go.

  1. To już wszystko. Zlecenie zostało przyjęte do realizacji i będzie aktywowane maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.

 

Za usługi Plus

1. Zaloguj się do swojego konta przez plusbank24.pl, następnie przejdź do menu Płatności i wybierz Polecenie zapłaty
2. Wybierz opcję Nowa zgoda

3. Wybierz rachunek, z którego ma być realizowana płatność, a także wypełnij pola z danymi dłużnika (osoby na którą wystawiane są faktury) i wierzyciela (wystawca faktur).

W danych wierzyciela należy wpisać:
Nazwa wierzyciela: Polkomtel sp. z o.o.
Adres wierzyciela: ul. Konstruktorska 4
Kod i miejscowość wierzyciela: 02-673 Warszawa
NIP wierzyciela: 5271037727
Identyfikator płatności: numer Klienta, który na fakturze wystawianej przez Plus znajduje się pod danymi Nabywcy

Po wprowadzeniu danych należy kliknąć Dalej

4. Na kolejnym ekranie należy wybrać Wyślij SMS, a następnie przepisać z wiadomości SMS kod autoryzacyjny i zatwierdzić go.

5. To już wszystko. Zlecenie zostało przyjęte do realizacji i będzie aktywowane maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.

 

Za usługi pozostałych usługodawców

1. Zaloguj się do swojego konta przez plusbank24.pl, następnie przejdź do menu Płatności i wybierz Polecenie zapłaty
2. Wybierz opcję Nowa zgoda

3. Wybierz rachunek, z którego ma być realizowana płatność, a także wypełnij pola z danymi dłużnika (osoby na którą wystawiane są faktury) i wierzyciela (wystawca faktur).Po wprowadzeniu danych należy kliknąć Dalej

4. Na kolejnym ekranie należy wybrać Wyślij SMS, a następnie przepisać z wiadomości SMS kod autoryzacyjny i zatwierdzić go.

5. Zlecenie zostało przyjęte do realizacji po stronie Banku i będzie aktywowane maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.

6. Po aktywowaniu usługi wejdź do menu Operacje, a następnie na Liście operacji znajdź Dodanie zgody na polecenie zapłaty. Otwórz, wydrukuj i podpisz formularz. Uzupełniony dokument należy wysłać teraz do wystawcy faktury, aby zaznaczył w swoich systemach formę płatności faktur jako polecenie zapłaty.

Opłaty za korzystanie z usługi zgodna z obowiązującą Taryfą Prowizji i Opłat dla osób fizycznych w PLUS BANK S.A.

ZŁÓŻ WNIOSEK

Lokata Sprawdź nasze
inne produkty
Konto
X
Drogi użytkowniku
Na stronie internetowej PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, pliki cookies (ciasteczka) używane są w celu zarządzania danymi użytkowników, uwierzytelnianiem, nawigacją oraz innymi funkcjami niezbędnymi do prawidłowego jej funkcjonowania, opisanymi szczegółowo w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych PLUS BANK S.A. W programie służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej np. Firefox, Chrome, Internet Explorer lub innej) w dowolnym momencie można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym wyłączyć obsługę plików cookies. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji Serwisu.

Użytkownik, który jedynie przegląda Serwis i zapoznaje się z treściami ogólnodostępnymi, nie musi informować nas o swojej tożsamości. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że za dane osobowe mogą zostać uznane także dane zawarte w plikach cookies, jeśli możliwe jest ich pośrednie lub bezpośrednie powiązanie z osobą fizyczną. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie może mieć miejsce w związku z korzystaniem przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie (np. w celu skorzystania z formularza kontaktowego, złożeniem wniosku dotyczącego produktu bankowego, wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych gdy nie jesteś Klientem Banku itp.). Podanie danych osobowych jest również niezbędne do korzystania z konta w bankowości elektronicznej. Informujemy, że nie jest możliwe anonimowe korzystanie z usług, dostępnych w niepublicznej części Serwisu, związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej (dostęp do konta).
Przejdź do serwisu