Google Pay

Usługa Google Pay w PlusBanku – płatności mobile prostsze niż myślisz !

Google Pay™ to wygodna i bezpieczna usługa płatności mobilnych za pomocą smartfona z systemem Google.

Z aplikacją Google Pay zainstalowaną w Twoim telefonie płatności mobilne są bardzo proste. Poprzez aplikację możesz wczytać dane Twojej karty debetowej lub kredytowej Mastercard wydanej przez PlusBank. Zostaną one zapisane w urządzeniu w bezpiecznej, cyfrowej formie. Nikt nie ma dostępu do rzeczywistego numeru Twojej karty. Po dodaniu karty do aplikacji, można płacić nią tak jak kartą zbliżeniową, czyli wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Transakcje powyżej wartości 50 zł są autoryzowane kodem PIN na terminalu, jak w przypadku standardowej karty.
Nie musisz nosić portfela z kartami. Wystarczy, że masz telefon z zainstalowaną aplikacją Google Pay.
Zakupy na jeden klik. Szybko, wygodnie i bezpiecznie!

Jak rozpocząć korzystanie z aplikacji Google Pay już dziś

Pobierz Aplikację
na telefon

 Pobierz tutaj darmową aplikację Google Pay ze sklepu Google Play. Aplikacja dostępna jest dla telefonów z Android KitKat w wersji 4.4 lub wyższej. Ponadto Twój telefon musi obsługiwać technologię NFC.
 
Dodaj kartę debetową
lub kredytową PlusBank
Zarejestruj się w aplikacji
i wprowadź dane karty debetowej lub kredytowej Mastercard. Możesz tego dokonać np. robiąc zdjęcie swojej karty bezpośrednio w aplikacji.
 
 
Zapłać w sklepie 
Wystarczy zbliżyć telefon
do terminala płatniczego
i gotowe! 
 
 
 
 
Pamiętaj, aby dokonując płatności  aplikacją Google Pay uruchomić opcję NFC.
Po zleceniu płatności na telefonie otrzymasz potwierdzenie dokonania płatności. Ponadto z terminala otrzymasz standardowe potwierdzenie płatności przy użyciu karty.
 

Zasady bezpieczeństwa aplikacji Google Pay

 
Kiedy płacisz za pomocą aplikacji Google Pay, prawdziwy numer karty nie jest udostępniany sklepowi. Podczas płatności wykorzystywany jest wirtualny numer, aby chronić dane Twojej rzeczywistej karty.
 
Dostęp do aplikacji wymaga ustawienia zabezpieczenia telefonu indywidualnym kodem użytkownika. Podczas płatności każdorazowo należy „wzbudzić” telefon. 

Jak bezpiecznie korzystać z karty przez Google Pay?

 
  • Zapamiętaj swój PIN do karty i nie pokazuj go innym.
  • Ustaw ekran blokady w telefonie. 
  • Kontroluj na bieżąco stan rachunku, do którego została wydana karta - w przypadku pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości powiadom niezwłocznie Bank.
  • Pilnuj swojego telefonu i nie udostępniaj go osobom trzecim.
  • Nie instaluj w telefonie oprogramowania niewiadomego pochodzenia z niezaufanych źródeł.

Co zrobić w przypadku zagubienia telefonu?

Jeśli doszło do zgubienia lub kradzieży telefonu należy natychmiast:
Skontaktować się z Bankiem w celu zastrzeżenia karty:
  • telefonicznie – dzwoniąc pod numer 801 44 55 66 z telefonu stacjonarnego, +48 61 8 461 461 z telefonu komórkowego lub z zagranicy bądź za pośrednictwem Systemu Zastrzegania Kart pod numerem + 48 828 828 828 (koszt wg taryfy operatora)
  • osobiście – w najbliższym Oddziale Partnerskim 

Android, Google Pay i Google Play to zastrzeżone znaki towarowe Google Inc. 

ZŁÓŻ WNIOSEK

Lokata Sprawdź nasze
inne produkty
Konto
X
Drogi użytkowniku
Na stronie internetowej PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, pliki cookies (ciasteczka) używane są w celu zarządzania danymi użytkowników, uwierzytelnianiem, nawigacją oraz innymi funkcjami niezbędnymi do prawidłowego jej funkcjonowania, opisanymi szczegółowo w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych PLUS BANK S.A. W programie służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej np. Firefox, Chrome, Internet Explorer lub innej) w dowolnym momencie można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym wyłączyć obsługę plików cookies. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji Serwisu.

Użytkownik, który jedynie przegląda Serwis i zapoznaje się z treściami ogólnodostępnymi, nie musi informować nas o swojej tożsamości. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że za dane osobowe mogą zostać uznane także dane zawarte w plikach cookies, jeśli możliwe jest ich pośrednie lub bezpośrednie powiązanie z osobą fizyczną. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie może mieć miejsce w związku z korzystaniem przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie (np. w celu skorzystania z formularza kontaktowego, złożeniem wniosku dotyczącego produktu bankowego, wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych gdy nie jesteś Klientem Banku itp.). Podanie danych osobowych jest również niezbędne do korzystania z konta w bankowości elektronicznej. Informujemy, że nie jest możliwe anonimowe korzystanie z usług, dostępnych w niepublicznej części Serwisu, związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej (dostęp do konta).
Przejdź do serwisu