NAKLEJKA ZBLIŻENIOWA

Naklejka zbliżeniowa MasterCard to dodatkowy produkt, który umożliwia dokonywanie płatności zbliżeniowych. 

<Bankowość elektroniczna

Naklejka zbliżeniowa

Wygodnie i szybko zapłacisz za codzienne zakupy, bez konieczności noszenia portfela, szukania drobnych czy czekania na wydanie reszty

O produkcie
Naklejka zbliżeniowa MasterCard to dodatkowy produkt, który umożliwia dokonywanie płatności zbliżeniowych. Dzięki zminiaturyzowanej formie umieścisz ją na telefonie, odtwarzaczu MP3 lub innym ulubionym przedmiocie i zapłacisz w sklepach, zbliżając Naklejkę do czytnika oznaczonego  .

W przypadku Konta Efekt, opłata za użytkowanie Naklejki zbliżeniowej nie jest pobierana.
W przypadku Konta Plus i Konta Lider, opłata za użytkowanie Naklejki zbliżeniowej nie jest pobierana:
1) w miesiącu, w którym rachunek został otwarty, a także w następnym miesiącu po dacie otwarcia rachunku do którego wydano naklejkę zbliżeniową lub 

2) jeżeli w poprzednim miesiącu kalendarzowym wartość dokonanych i nieanulowanych transakcji bezgotówkowych wykonanych kartami debetowymi/naklejkami zbliżeniowymi wydanymi do rachunku wyniosła min. 500 PLN lub kwota wpływów na konto wyniosła min. 1900 PLN. Kwoty zwrotów z tytułu transakcji dokonanych kartami debetowymi/naklejkami zbliżeniowymi zmniejszają sumę wartości transakcji bezgotówkowych w miesiącu, w którym dokonano zwrotu tych kwot.
Wystarczy spełnić jeden z powyższych warunków, by zostać zwolnionym z miesięcznej opłaty za Naklejkę zbliżeniową.
W przypadku, gdy nie zostanie spełniony jeden z powyższych warunków, miesięczna opłata za użytkowanie Naklejki zbliżeniowej wyniesie 3,00 PLN.
 

LIMITY TRANSAKCJI

Dzienne, kwotowe limity transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych dokonywanych kartą wynoszą:
  • dla transakcji gotówkowych – 3 000,00 PLN
  • dla transakcji bezgotówkowych - do wysokości dostępnego salda na rachunku.  

Jak zamówić Naklejkę zbliżeniową?

m Obsługi 

Jak aktywować Naklejkę zbliżeniową w aplikacji mobilnej pb24?

utrata karty

W przypadku utraty karty wydanej przez PLUS BANK S.A. (zagubienie, kradzież)  lub nieuprawnionego użycia/dostępu do karty należy niezwłocznie dokonać jej zastrzeżenia.

Zgłoszenia można dokonywać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu pod numerami:

  • 801 44 55 66 - z telefonu stacjonarnego lub +48 61 8 461 461 - z telefonu komórkowego lub z zagranicy (Infolinia Banku)
  • +48 828 828 828 (System Zastrzegania Kart, ogólnopolski telefon alarmowy Związku Banków Polskich)

ZŁÓŻ WNIOSEK

Lokata Sprawdź nasze
inne produkty
X
Drogi użytkowniku
Na stronie internetowej PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, pliki cookies (ciasteczka) używane są w celu zarządzania danymi użytkowników, uwierzytelnianiem, nawigacją oraz innymi funkcjami niezbędnymi do prawidłowego jej funkcjonowania, opisanymi szczegółowo w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych PLUS BANK S.A. W programie służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej np. Firefox, Chrome, Internet Explorer lub innej) w dowolnym momencie można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym wyłączyć obsługę plików cookies. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji Serwisu.

Użytkownik, który jedynie przegląda Serwis i zapoznaje się z treściami ogólnodostępnymi, nie musi informować nas o swojej tożsamości. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że za dane osobowe mogą zostać uznane także dane zawarte w plikach cookies, jeśli możliwe jest ich pośrednie lub bezpośrednie powiązanie z osobą fizyczną. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie może mieć miejsce w związku z korzystaniem przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie (np. w celu skorzystania z formularza kontaktowego, złożeniem wniosku dotyczącego produktu bankowego, wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych gdy nie jesteś Klientem Banku itp.). Podanie danych osobowych jest również niezbędne do korzystania z konta w bankowości elektronicznej. Informujemy, że nie jest możliwe anonimowe korzystanie z usług, dostępnych w niepublicznej części Serwisu, związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej (dostęp do konta).
Przejdź do serwisu