KARTA KREDYTOWA

Bez opłaty rocznej za korzystanie z karty dla aktywnych klientów. 

KARTA KREDYTOWA


O PRODUKCIE:

  • oprocentowanie 11,20%*
  • Okres bezodsetkowy do 52 dni
  • możliwość skorzystania z kredytu ratalnego tj. rozłożenie wybranych transakcji na raty – usługa „Plan Spłat – wygodna rata”
  • limit kredytowy na karcie może wynosić od 800 do 50 000 zł
  • usługa powiadomień o transakcjach dostępna na sms, e-mail, aplikację mobilną
     
KORZYŚCI:
  • O zł ** opłaty rocznej za korzystanie z karty dla aktywnych klientów
  • minimalna spłata tylko 5% zadłużenia
  • możliwość ustawienia automatycznej spłaty kwoty minimalnej z rachunku bieżącego – nie musisz pamiętać o dacie spłaty karty
  • dostęp do rachunku karty za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej plusbank24 i Aplikacji mobilnej
     

*RRSO wynosi: 17,39% dla limitu karty w wysokości 3950,00 zł, oprocentowanie nominalne 11,20%, miesięczna wartość prowizji 15 zł, pobierana przez 36 miesięcy ważności karty. RRSO wyliczone przy założeniu, że wykorzystany jest cały limit kredytowy poprzez dokonanie jednej transakcji bezgotówkowej w pierwszym dniu cyklu rozliczeniowego, a następnie spłacany w 36 miesięcznych równych ratach. Kalkulacja na dzień 16 maja 2022 r. na przykładzie reprezentatywnym.

Powyższa informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66§1, Ustawy z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks Cywilny. 


**1/12 opłaty rocznej nie jest pobierana w przypadku, jeśli w bieżącym miesięcznym cyklu rozliczeniowym wartość rozliczonych transakcji bezgotówkowych wykonanych daną kartą kredytową wyniosła min:

  • 1500 zł dla karty MASTERCARD CLASSIC
  • 3000 zł dla karty MASTERCARD GOLD
     

Lista bankomatów, w których klienci PlusBanku mogą zmienić PIN

LIMITY TRANSAKCYJNE

Dzienne, kwotowe limity transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych dokonywanych kartą wynoszą:

  •  dla karty Mastercard Classic:
    • Transakcje gotówkowe – 3.000 PLN,
    • Transakcje bezgotówkowe – 10.000 PLN,
  • dla karty Mastercard Gold:
    • Transakcje gotówkowe – 5.000 PLN,
    • Transakcje bezgotówkowe – do wysokości dostępnego limitu kredytowego

 

ZAKOŃCZENIE PROMOCJI BONUS PLUS

Szanowni Państwo,

zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie” II. Zasady Promocji i tryb nagradzania”:

  1. Regulaminu Promocja Bonus Plus w programie smartDOM,
  2. Regulaminu Promocja Bonus Plus 2 w programie smartDOM,
  3. Regulaminu Promocja Bonus Plus 3 w programie smartDOM,

informujemy, że z dniem 31 sierpnia 2019 roku zakończone zostaną:

  1. Promocja Bonus Plus w programie smartDOM,
  2. Promocja Bonus Plus 2 w programie smartDOM,
  3. Promocja Bonus Plus 3 w programie smartDOM.

Oznacza to, że ostatnim miesiącem, za który będą naliczane wszystkie bonusy będzie sierpień 2019 r. Bonus widoczny będzie na Państwa fakturze z Plusa lub Cyfrowego Polsatu we wrześniu lub październiku 2019 r. (w zależności od daty wystawienia faktury przez operatora).

Od września 2019 r. naliczane będę tylko bonusy dodatkowe, które zgodnie z w/w regulaminami przysługują Państwu przez określony czas np. Bonus dodatkowy wypłacany przez 12 miesięcy Klientowi, który podpisał lub przedłużył swoją umowę o świadczenie usług z Plusem lub Cyfrowym Polsatem. Bonus dodatkowy zostanie wypłacony zgodnie z dotychczasowymi zasadami po spełnieniu warunków określonych w obowiązującym Państwa regulaminie.

Serdecznie dziękujemy za korzystanie z promocji.

PŁATNOŚCI ZBLIŻENIOWE

Płać kartą zbliżeniowo. To wygodna, szybka i bezpieczna alternatywa dla gotówki i nowy sposób zapłaty za codzienne zakupy o niskiej wartości (od 20.03.20 r. do 100 złotych). Sama płatność trwa krócej niż sekundę, a cała transakcja zaledwiekilka sekund - szybko, prosto i wygodnie. Zwracamy uwagę, że do nowych kwot limitów muszą zostać dostosowane również terminale płatnicze. W przypadku, gdy terminal płatniczy nie będzie gotowy (zaktualizowany), transakcja będzie zrealizowana wg dotychczasowych zasad. Bank nie ma wpływu na realizację tego działania.

 
Przy płatności zbliżeniowej nie ma potrzeby podawania Karty sprzedawcy, przeciągania jej przez czytnik, wprowadzania kodu PIN czy składania podpisu na wydruku. Wystarczy jedynie zbliżyć kartę do specjalnego „zbliżeniowego" czytnika.


 

utrata karty

W przypadku utraty karty wydanej przez PLUS BANK S.A. (zagubienie, kradzież)  lub nieuprawnionego użycia/dostępu do karty należy niezwłocznie dokonać jej zastrzeżenia.

Zgłoszenia można dokonywać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu pod numerami:

  • 801 44 55 66 - z telefonu stacjonarnego lub +48 61 8 461 461 - z telefonu komórkowego lub z zagranicy (Infolinia Banku)
  • +48 828 828 828 (System Zastrzegania Kart, ogólnopolski telefon alarmowy Związku Banków Polskich)

Sprawdź nasze
inne produkty
X
Drogi użytkowniku
Na stronie internetowej PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, pliki cookies (ciasteczka) używane są w celu zarządzania danymi użytkowników, uwierzytelnianiem, nawigacją oraz innymi funkcjami niezbędnymi do prawidłowego jej funkcjonowania, opisanymi szczegółowo w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych PLUS BANK S.A. W programie służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej np. Firefox, Chrome, Internet Explorer lub innej) w dowolnym momencie można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym wyłączyć obsługę plików cookies. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji Serwisu.

Użytkownik, który jedynie przegląda Serwis i zapoznaje się z treściami ogólnodostępnymi, nie musi informować nas o swojej tożsamości. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że za dane osobowe mogą zostać uznane także dane zawarte w plikach cookies, jeśli możliwe jest ich pośrednie lub bezpośrednie powiązanie z osobą fizyczną. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie może mieć miejsce w związku z korzystaniem przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie (np. w celu skorzystania z formularza kontaktowego, złożeniem wniosku dotyczącego produktu bankowego, wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych gdy nie jesteś Klientem Banku itp.). Podanie danych osobowych jest również niezbędne do korzystania z konta w bankowości elektronicznej. Informujemy, że nie jest możliwe anonimowe korzystanie z usług, dostępnych w niepublicznej części Serwisu, związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej (dostęp do konta).
Przejdź do serwisu