polityka prywatności aplikacji mobilnej

Polityka prywatności aplikacji mobilnej PlusBank

§ 1
W poniższym dokumencie została opisana polityka prywatności aplikacji mobilnej PlusBank na platformach Android, iOs i Windows Phone.

§ 2
Dane zawierające model oraz wersję oprogramowania urządzenia mobilnego, zostają wysłane do banku poprzez aktywację aplikacji mobilnej na urządzeniu. Identyfikacja i autoryzacja danego urządzenia, na którym zainstalowano i aktywowano aplikację mobilną PlusBanku przebiega w serwisie internetowym plusbank24. 
§ 3

Aplikacja mobilna PlusBank komunikuje się z systemami bankowymi przy użyciu protokołu TLS oraz innych mechanizmów szyfrujących dane.
 
§ 4
Aplikacja mobilna PlusBank ma dostęp do poniższych danych na urządzeniu, na którym została zainstalowana i aktywowana:
  • Informacje o lokalizacji użytkownika, które są wykorzystywane w trakcie korzystania z map, w celu odnajdywania oddziałów PlusBank, bankomatów sieci Euronet oraz punktów obsługi klienta sieci Plus. Użytkownik, aby mógł korzystać z lokalizacji, powinien wyrazić na to zgodę.
  • Wbudowanego aparatu fotograficznego w urządzeniu, który jest niezbędny do wykonywania Fotoprzelewu.
  • Pamięć urządzenia – do zapisywania kodów Fotoprzelewu.
  • Połączeń telefonicznych – wykorzystywanych do kontaktu z Bankiem.
  • Wiadomości sms -  wykorzystywane do autoryzacji operacji składanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej PlusBank.
§ 5
W aplikacji mobilnej PlusBank nie są przechowywane żadne dane osobowe, których użycie mogłoby umożliwić identyfikację konkretnego użytkownika przez postronne osoby. Nie ma również przechowywania danych, które mogą służyć do uwierzytelnienia w serwisie oraz poufnych danych klientów PlusBank, które są dostępne po zalogowaniu do serwisu internetowego czy też aplikacji mobilnej PlusBank. Informacje o aktywności użytkowników w aplikacjach mobilnych mogą być wykorzystywane przez Bank do celów statystycznych.
 
§ 6
 Brak zgody na powyższą politykę prywatności, oznacza brak zgody klienta na używanie aplikacji mobilnej PlusBank. Aplikację tą należy wtedy dezaktywować i odinstalować z urządzenia mobilnego.
 
§ 7
PlusBank zastrzega sobie prawo zmiany polityki prywatności umieszczonej na stronie https://plusbank.pl/polityka-prywatnosci-aplikacji-mobilnej

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Plus Bank SA
Al. Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa
Tel: +48618461461, +48801445566
eMail: cok@plusbank.pl
X