Problem z logowaniem

 
 

PIERWSZE LOGOWANIE

  1. Na stronie plusbank24.pl w pole Podaj Identyfikator/Alias wpisz swój login, który otrzymałeś z Banku.  Login otrzymałeś SMSem, którego nadawcą jest plusbank24
  2. Po wpisaniu Identyfikatora kliknij Dalej, a następnie w pole Podaj hasło wpisz hasło , które również otrzymałeś SMSem. Uwaga! login i hasło przesyłane są w dwóch oddzielnych wiadomościach. 
  3. Po wpisaniu hasła kliknij Dalej, a następnie wprowadź własne hasło. W pole Wprowadź obecne hasło należy wpisać całe hasło z SMSa (wszystkie znaki). W pole Nowe hasło i Potwierdź hasło należy wpisać takie samo hasło. Nowe hasło powinno skłądać się z:
    • min 10 i max 30 znaków
    • musi zawierać co najmniej 1 mała literę
    • musi zawierać co najmniej 1 wielką literę
    • musi zawierać co najmniej 1 cyfrę
    • nie może mieć więcej niż 2 jednakowych znaków pod rząd
    • nie może zawierać Twojego Identyfikatora i nie może zawierać się w Twoim Identyfikatorze
  4. Po wpisaniu własnego hasła kliknij Dalej, a następnie kliknij na Wyślij SMS
  5. Po otrzymaniu SMSa z hasłem wpisz je w odpowiednie pole i Zatwierdź.
  6. To już wszystko. Logując się do swojego konta następnym razem używasz już własnego hasła.

NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ - CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ?

Nieudane logowanie może mieć kilka przyczyn:
  • Sprawdź, czy wpisujesz prawidłowy, ośmiocyfrowy identyfikator (login).
  • Upewnij się czy wpisujesz prawidłowe znaki hasła. System prosi o podanie sześciu losowo wybranych  znaków hasła.
  • sprawdź czy wpisujesz prawidłowe znaki
    • duże „O”, sprawdź czy nie wprowadzasz cyfry „0” i na odwrót
    • małe „L”, sprawdź czy nie wprowadzasz dużej litery „i” i na odwrót
  • Zwróć uwagę czy masz wciśnięty klawisz CapsLock - wielkość liter w haśle jest rozróżniana.
  • Upewnij się czy korzystasz z zalecanej przeglądarki i stosujesz się do zasad bezpieczeństwa.
  • Upewnij się, że nie kopiujesz identyfikatora (loginu) tylko wprowadzasz go w całości z klawiatury.
  • Sprawdź czy pierwszy raz po otrzymaniu danych dostępowych logujesz się przez Aplikację Mobilną - pierwsze logowanie nie może zostać przeprowadzone w Aplikacji Mobilnej. Powinno zostać wykonane na przeglądarce internetowej komputera, która poprosi o zmianę hasła do plusbank24 Internet.
  • Przypominamy, że hasło do kanału plusbank24 Internet jest ciągiem składającym się z 10-30 znaków i musi zawierać: co najmniej jedną małą literę, co najmniej jedną wielką literę, co najmniej jedną cyfrę. Hasło nie może: zawierać więcej niż dwóch jednakowych znaków pod rząd, zawierać identyfikatora Klienta, zawierać się w identyfikatorze Klienta.
  • Jeżeli nie pamiętasz swojego loginu lub hasła skontaktuj się z:
              Centrum Obsługi Klienta pod nr tel.: 61 8 461 461  
              lub
              najbliższym Oddziałem Banku. ZNAJDŹ NAJBLIŻSZY ODDZIAŁ
 

ZAGUBIŁEM/ZABLOKOWAŁEM IDENTYFIKATOR LUB HASŁO

  • skontaktuj się Centrum Obsługi Klienta pod nr tel.: 61 8 461 461
lub
X