Przenieś rachunek

Przenieś rachunek płatniczy z innego banku lub SKOK-u (Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej)


WYSTARCZY ŻE:

  • dasz nam pełnomocnictwo i złożysz dyspozycję przeniesienia rachunku,

  • przekażesz nam najważniejsze informacje dotyczące Twojego obecnego rachunku.

MY ZAJMIEMY SIĘ RESZTĄ FORMALNOŚCI:

  • poinformujemy Twój dotychczasowy bank o przeniesieniu konta,

  • przeniesiemy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty,

  • zamkniemy dotychczasowy rachunek i przeniesiemy środki na nowe konto,

  • poinformujemy o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę.

JAK TO WYGLĄDA?

  1. Wypełniasz dokumenty (Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego oraz Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego).
  2. My przekazujemy dokumenty do Twojego dotychczasowego dostawcy (bank/SKOK).
  3. Dotychczasowy dostawca informuje nas, jakie usługi świadczy dla Ciebie. Zgodnie z Twoją dyspozycją przeniesiemy Twoje zlecenia stałe, polecenia zapłaty - od daty, którą wskażesz we wniosku.
  4. Dotychczasowy bank zamyka Twoje konto, a jeśli sobie tego życzysz przelewa pozostałe na nim pieniądze na nowe konto.
WNIOSEK UPOWAŻNIENIE

ZŁÓŻ WNIOSEK

Lokata Sprawdź nasze
inne produkty
X
Drogi użytkowniku
Na stronie internetowej PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, pliki cookies (ciasteczka) używane są w celu zarządzania danymi użytkowników, uwierzytelnianiem, nawigacją oraz innymi funkcjami niezbędnymi do prawidłowego jej funkcjonowania, opisanymi szczegółowo w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych PLUS BANK S.A. W programie służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej np. Firefox, Chrome, Internet Explorer lub innej) w dowolnym momencie można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym wyłączyć obsługę plików cookies. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji Serwisu.

Użytkownik, który jedynie przegląda Serwis i zapoznaje się z treściami ogólnodostępnymi, nie musi informować nas o swojej tożsamości. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że za dane osobowe mogą zostać uznane także dane zawarte w plikach cookies, jeśli możliwe jest ich pośrednie lub bezpośrednie powiązanie z osobą fizyczną. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie może mieć miejsce w związku z korzystaniem przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie (np. w celu skorzystania z formularza kontaktowego, złożeniem wniosku dotyczącego produktu bankowego, wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych gdy nie jesteś Klientem Banku itp.). Podanie danych osobowych jest również niezbędne do korzystania z konta w bankowości elektronicznej. Informujemy, że nie jest możliwe anonimowe korzystanie z usług, dostępnych w niepublicznej części Serwisu, związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej (dostęp do konta).
Przejdź do serwisu