3D-secure

Większe bezpieczeństwo płatności kartami w Internecie
<Karty płatnicze

Wszystkie Karty płatnicze wydane przez PLUS BANK S.A. dla klientów indywidualnych i firmowych mają włączoną usługę 3D-Secure. Oznacza to, że dokonując płatności kartami płatniczymi w sklepach internetowych, które udostępniają usługę 3D-Secure, możesz zostać poproszony o przeprowadzenie dodatkowego potwierdzenia dokonywanej transakcji.

Niektóre sklepy internetowe posiadają oznaczenie: „Mastercard SecureCode” lub „Verified by VISA”. Oznacza to, że płatności w tych sklepach są zabezpieczone usługą 3D-Secure.
 
 
 


Tam, gdzie działa usługa i właściciel sklepu podejmie decyzję, że transakcja będzie przeprowadzana w ramach usługi 3D-Secure, płatność za towar za pomocą karty będzie należało potwierdzić jednorazowym Kodem 3D-Secure, a w niektórych przypadkach również numerem PIN do karty. Kod 3D-Secure  wysyłany jest w formie wiadomości SMS pod numer telefonu komórkowego zarejestrowanego w Banku. W takim przypadku, tylko podanie otrzymanego Kodu 3D-Secure, a w niektórych przypadkach również numeru PIN umożliwi przeprowadzenie i zakończenie transakcji.

Pamiętaj: Korzystanie z usługi 3D-Secure wymaga znajomości numeru PIN do karty oraz podania aktualnego numeru telefonu komórkowego w Banku, na który będzie wysyłany kod SMS zatwierdzający transakcję dokonywaną w Internecie.

Jakie są korzyści korzystania z usługi 3D-Secure?

Bezpłatne, dodatkowe zabezpieczenie płatności kartami w sklepach internetowych udostępniających usługę;
Możliwość płacenia kartą w sklepach internetowych, które umożliwiają przeprowadzanie płatności zabezpieczanych tylko z Usługą 3D-Secure;

Jak przebiega płatność w sklepach internetowych z wdrożoną usługą 3D-Secure?

Podczas płatności wystarczy:
 
 
Podać dane karty tj. numer karty, datę jej ważności, CVV2 lub CVC2 - trzycyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty.   Wprowadzić Kod 3D-Secure, który otrzymasz na numer telefonu komórkowego zarejestrowanego w Banku i nacisnąć przycisk Potwierdź.
 
 
 
 

Czy zapłacę kartą w sklepie internetowym, który nie wdrożył usługi 3D-Secure?

Tak. W tym przypadku płatność przebiega tradycyjnie. Wystarczy podać dane karty wymagane przez sklep,  tj. numer karty, datę jej ważności oraz CVV2 lub CVC2 (trzycyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty).

Czy może się zdarzyć, że dokonując płatności w sklepie internetowym oznaczonym Mastercard SecureCode i Verified by VISA nie zostanę poproszony o dodatkową autoryzację?

Tak. To czy płatność będzie wymagała dodatkowej autoryzacji zależy wyłącznie od sklepu internetowego. W niektórych przypadkach sklep udostępniający Usługę 3D- Secure może odstąpić od żądania dodatkowego zabezpieczenia poprzez Usługę 3D-Secure.

Sprawdź nasze
inne produkty
X
Drogi użytkowniku
Na stronie internetowej PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, pliki cookies (ciasteczka) używane są w celu zarządzania danymi użytkowników, uwierzytelnianiem, nawigacją oraz innymi funkcjami niezbędnymi do prawidłowego jej funkcjonowania, opisanymi szczegółowo w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych PLUS BANK S.A. W programie służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej np. Firefox, Chrome, Internet Explorer lub innej) w dowolnym momencie można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym wyłączyć obsługę plików cookies. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji Serwisu.

Użytkownik, który jedynie przegląda Serwis i zapoznaje się z treściami ogólnodostępnymi, nie musi informować nas o swojej tożsamości. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że za dane osobowe mogą zostać uznane także dane zawarte w plikach cookies, jeśli możliwe jest ich pośrednie lub bezpośrednie powiązanie z osobą fizyczną. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie może mieć miejsce w związku z korzystaniem przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie (np. w celu skorzystania z formularza kontaktowego, złożeniem wniosku dotyczącego produktu bankowego, wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych gdy nie jesteś Klientem Banku itp.). Podanie danych osobowych jest również niezbędne do korzystania z konta w bankowości elektronicznej. Informujemy, że nie jest możliwe anonimowe korzystanie z usług, dostępnych w niepublicznej części Serwisu, związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej (dostęp do konta).
Przejdź do serwisu