karta VISA Business


 

1. Sprawdź jak aktywować swoją kartę

TWOJA NOWA KARTA
Numer PIN zostanie dostarczony oddzielną przesyłką.
Aktywacji karty możesz dokonać:
  • w aplikacji mobilnej plusbank24,
  • w bankowości elektronicznej plusbank24.pl zakładka Karty debetowe,
  • kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta,
  • w Oddziale Banku.
Pierwsza transakcja musi zostać potwierdzona numerem PIN. Wcześniej nie będzie możliwe dokonanie transakcji zbliżeniowej oraz internetowej.

TWOJA WZNOWIONA KARTA LUB DUPLIKAT KARTY
Numer PIN pozostaje bez zmian.
Kart ę aktywujesz, dokonując pierwszej transakcji z użyciem numeru PIN w sklepie lub bankomacie.
Do czasu aktywacji karty nie będzie możliwe dokonanie transakcji zbliżeniowej oraz internetowej.

Gdzie można użyć kartę?

2. OBNIŻAJ ABONAMENT W PLUSIE DO 0zł

Posiadacze rachunku Pakiet Mikro Biznes płacąc za zakupy swoją kartą mogą obniżać swój abonament w Plusie nawet do 0zł.

Aby otrzymać Bonus Plus wystarczy:
 
  • korzystać aktywnie z Karty debetowej – za każde wydane w miesiącu rozliczeniowym (tj. od - pierwszego, do ostatniego dnia miesiąca) 500 zł, Klient otrzymuje 5% rabatu na abonament w PLUS dla Firm
  • wykonać jeden przelewu do ZUS lub US w danym miesiącu
  • zapewnić w danym miesiącu wpływ na konto w wysokości min. 2500 zł
Przy wnioskowaniu o rachunek Pakiet Mikro Biznes należy wybrać Promocję Bonus Plus.
Bonus Plus dotyczy maksymalnie 4 najwyższych kwot abonamentów należących do Abonenta na koniec miesiąca rozliczeniowego. Naliczony Bonus Plus przypisywany będzie kolejno do abonamentów w Polkomtel w kolejności od najwyższego do najniższego. Naliczony Bonus Plus w pierwszej kolejności pomniejszy (do zera o ile Bonus Plus będzie wynosił co najmniej 100%) najwyższy abonament, a następnie kolejny równy/niższy abonament itd.
 
 

3. Doładuj swój telefon na kartę

Zasilaj telefon Plus na kartę (Simplus, 36i6, Sami Swoi) przez plusbank24.pl lub aplikację mobilną plusbank24 zupełnie za darmo!
Telefon Plus na kartę doładujesz w bankowości elektronicznej wybierając zakładkę Płatności, a następnie Doładowania.
Dla swojej wygody możesz ustawić doładowanie cykliczne np. w sobotę co 4 tygodnie.
 

4. Bank w Twoim telefonie...

Teraz dzięki aplikacji mobilnej plusbank24 cały Bank możesz mieć w swoim telefonie.

 Aby otrzymać dostęp do rachunku każdej porze i w każdym miejscu wystarczy zeskanować poniższy kod lub  zainstalować na swoim  urządzeniu mobilnym (np. smartfon, tablet) aplikację plusbank24 pobraną ze sklepu właściwego dla danego systemu operacyjnego:
 

 Już dzisiaj przez bankowość mobilną możesz m.in. sprawdzić:
  • sprawdzić saldo swoich środków oraz historię transakcji,
  • zrobić dowolny przelew,
  • doładować telefon na kartę,
  • sprawdzić kursy walut,
  • tylko użytkownicy aplikacji mobilnej mogą założyć przez nią lepiej oprocentowane Lokaty mobilne.
 

Więcej informacji na temat funkcjonalności aplikacji oraz sposobu jej instalacji znajdziesz tutaj.

 

5. Wypłacaj gotówkę przy okazji zakupów w sklepie

Zakupy robisz w sklepie, a gotówkę wypłacasz z bankomatu? Możesz to połączyć. Nie trać czasu na szukanie bankomatów. Pieniądze wypłacaj łatwo, bezpiecznie i po drodze.



Koszt wypłaty jest zgodny z tabelą prowizji i opłat dla danej karty. Z usługi Cash Back możesz skorzystać w całej Polsce w sklepach oznaczonych Visa Cash Back.
 

6. Nie noś ze sobą gotówki, wpłać ją do wpłatomatu

Jest to bezpieczny i wygodny sposób na zasilenie Twojego konta pieniędzmi, które aktualnie nosisz w portfelu. 
Skorzystaj z wpłatomatów sieci Euronet, są one dogodnie rozmieszone w najważniejszych punktach w kraju.


 

7. KONTROLUJ SWOJE TRANSAKCJE

Aktywuj Usługę powiadomieńa za każdym razem kiedy na Twoim koncie odnotujemy transakcję np. płatność kartą, wypłatę z bankomatu czy też wpływ na konto otrzymasz e-mail, wiadomość push na aplikację mobilną lub SMS z powiadomieniem.

W Usłudze powiadomień za nielimitowaną ilość powiadomień na e-mail i  aplikację mobilną oraz pakiet 15 SMS zapłacisz jedynie 2 zł miesięcznie. Raport cykliczny otrzymujesz bezpłatnie.
Usługę powiadomień zamówisz:
  • przez bankowość internetową plusbank24.pl wybierając Menu Ustawienia-> Ustawienia powiadomień,
  • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta pod numer 618 461 461 lub 801 44 55 66 
  • odwiedzając najbliższy Oddział Banku. 
X