naklejka zbliżeniowa

1. Nie masz jeszcze naklejki…



 

2. Informacja o pierwszym logowaniu

  1. Na stronie plusbank24.pl w pole Podaj Identyfikator/Alias wpisz swój login, który otrzymałeś z Banku.  Login otrzymałeś SMSem, którego nadawcą jest plusbank24                                                                                                                                                                                                          
  2. Po wpisaniu Identyfikatora kliknij Dalej, a następnie w pole Podaj hasło wpisz hasło, które również otrzymałeś SMSem. Uwaga! Login i hasło przesyłane są w dwóch oddzielnych wiadomościach.
  3.  ​Po wpisaniu hasła kliknij Dalej, a następnie wprowadź własne hasło. W pole Wprowadź obecne hasło należy wpisać całe hasło z SMSa (wszystkie znaki). W pole Nowe hasło i Potwierdź hasło należy wpisać takie samo hasło. Nowe hasło powinno składać się z:
  • min 10 i max. 30 znaków
  • musi zawierać co najmniej 1 mała literę
  • musi zawierać co najmniej 1 wielką literę
  • musi zawierać co najmniej 1 cyfrę
  • nie może mieć więcej niż 2 jednakowych znaków pod rząd
nie może zawierać Twojego Identyfikatora i nie może zawierać się w Twoim Identyfikatorze
4. Po wpisaniu własnego hasła kliknij Dalej, a następnie kliknij na Wyślij SMS
​​

5. Po otrzymaniu SMSa z hasłem wpisz je w odpowiednie pole i Zatwierdź.
6. To już wszystko. Logując się do swojego konta następnym razem używasz już własnego hasła.
7. Po pierwszym logowaniu możesz ustawić swoją własną nazwę użytkownika do logowania w bankowości (alias). Sprawdź tutaj jak go ustawić. 

3. Sprawdź jak aktywować swoją kartę

Aktywacji karty możesz dokonać:
  • w aplikacji mobilnej plusbank24*,
 
 
  • w bankowości elektronicznej plusbank24.pl,
 
 
  • kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta,
  • w Oddziale Banku.

Pierwsza transakcja kartą musi zostać potwierdzona numerem PIN. Wcześniej nie będzie możliwe dokonanie transakcji zbliżeniowej oraz internetowej. Numer PIN zostanie dostarczony oddzielną przesyłką.
* Aplikacja dostępna w sklepach dla systemów operacyjnych: Android, iOS

TWOJA WZNOWIONA KARTA LUB DUPLIKAT KARTY
  • numer PIN pozostaje bez zmian,
  • kartę aktywujesz, dokonując pierwszej transakcji z użyciem numeru PIN w sklepie lub bankomacie,
  • do czasu aktywacji karty nie będzie możliwe dokonanie transakcji zbliżeniowej oraz internetowej.

4. Bonus Plus dla umów o Konto Plus zawartych od 27.12.2018 r.

Sprawdź ile zaoszczędzisz na swoich rachunkach!

Bonus Plus 3

* dla Klientów, którzy wyrazili zgodę na: otrzymywanie od banku drogą elektroniczną informacji o charakterze marketingowym za pośrednictwem plusbank24, email, sms, telefon oraz zgodę na przekazywanie na email informacji o zmianach w regulacjach oraz podali adres email
** dla Klientów, którzy nie wyrazili powyższych zgód lub nie podali adresu email
*** dla Klientów, którzy wyrazili powyższe zgody oraz posiadają w Banku produkt kredytowy, tj. kredyt w koncie lub kartę kredytową lub kredyt gotówkowy

Szczegółowe informacje o promocji znajdziesz w regulaminie „Bonus Plus 3 w Programie smartDOM” (umowy zawarte od 27.12.2018 - 10.05.2019 r.) 

Już teraz skorzystaj z formularza polecenia przelewu wynagrodzenia i przekaż go swojemu pracodawcy.

5. Bonus Plus dla umów o Konto Plus zawartych od 1.03.2017r do 26.12.2018r.

Sprawdź, ile zaoszczędzisz na swoich rachunkach!
Od 25 miesiąca nadal będziesz otrzymywać Bonusy. O szczegóły zapytaj Doradcę w Oddziale Partnerskim.

* Szczegółowe informacje o ofercie oraz progach uprawniających do skorzystania z promocji znajdziesz w regulaminie „Bonus Plus w Programie smartDOM” (umowy zawarte do 9.10.2017 r.) oraz Bonus Plus 2 w Programie smartDom (umowy zawarte od 10.10.2017 r. do 26.12.2018r.)

Sprawdź również tutaj jak aktywować usługę polecenia zapłaty przez plusbank24

6. Bonus Plus dla umów o Konto Plus zawartych do 28.02.2017r.

Sprawdź, ile zaoszczędzisz na swoich rachunkach!

 
* Dotyczy klientów, którzy zawarli nową lub przedłużyli dotychczasową umowę z Polkomtel lub Cyfrowym Polsatem od 1 marca 2016 r.

Już teraz skorzystaj z formularza polecenia przelewu wynagrodzenia i przekaż go swojemu pracodawcy. 

Szczegóły oferty dostępne są w Regulaminie promocji Bonus Plus.

7. SPRAWDŹ JAK NALICZANY JEST TWÓJ BONUS PLUS

 

Jeżeli posiadasz inne konto w PlusBanku, możesz je zmienić na Konto Plus:
dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta
801 44 55 66 lub 618 461 461
lub
odwiedzając jeden z naszych Oddziałów.

8. Bank w Twoim telefonie …

Teraz dzięki aplikacji mobilnej plusbank24 cały Bank możesz mieć w swoim telefonie.
 
Aplikację plusbank24 pobierz ze sklepu właściwego dla danego systemu operacyjnego:
 
Już dzisiaj przez bankowość mobilną możesz m.in:
  • sprawdzić saldo swoich środków oraz historię transakcji,
  • zrobić dowolny przelew,
  • doładować telefon na kartę,
 
Więcej informacji na temat funkcjonalności aplikacji oraz sposobu jej instalacji znajdziesz tutaj.

Płać telefonem za zakupy. Sprawdz szczegóły tutaj.

9. … i komputerze

Jeżeli wolisz korzystać z dostępu do swojego konta przez Internet, wejdź na stronę plusbank24.pl i zaloguj się.
Dane do logowania do bankowości internetowej otrzymałeś od nas SMSem na numer kontaktowy. Jeżeli nie pamiętasz swojego loginu lub hasła kliknij tutaj.

Dostęp do konta w kanale internet umożliwia między innymi: 
  • kontrolę salda i dostępnych środków oraz podgląd historii operacji, 
  • zlecenie przelewów,
  • zakładanie lokat,
  • doładowanie telefonu,
  • spłatę karty kredytowej i wybranych kredytów.

10. KONTROLUJ SWOJE TRANSAKCJE

Sprawdź nasze
inne produkty
X
Drogi użytkowniku
Na stronie internetowej PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, pliki cookies (ciasteczka) używane są w celu zarządzania danymi użytkowników, uwierzytelnianiem, nawigacją oraz innymi funkcjami niezbędnymi do prawidłowego jej funkcjonowania, opisanymi szczegółowo w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych PLUS BANK S.A. W programie służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej np. Firefox, Chrome, Internet Explorer lub innej) w dowolnym momencie można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym wyłączyć obsługę plików cookies. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji Serwisu.

Użytkownik, który jedynie przegląda Serwis i zapoznaje się z treściami ogólnodostępnymi, nie musi informować nas o swojej tożsamości. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że za dane osobowe mogą zostać uznane także dane zawarte w plikach cookies, jeśli możliwe jest ich pośrednie lub bezpośrednie powiązanie z osobą fizyczną. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w szerszym zakresie może mieć miejsce w związku z korzystaniem przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie (np. w celu skorzystania z formularza kontaktowego, złożeniem wniosku dotyczącego produktu bankowego, wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych gdy nie jesteś Klientem Banku itp.). Podanie danych osobowych jest również niezbędne do korzystania z konta w bankowości elektronicznej. Informujemy, że nie jest możliwe anonimowe korzystanie z usług, dostępnych w niepublicznej części Serwisu, związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej (dostęp do konta).
Przejdź do serwisu